dinsdag 31 augustus 2010

weer naar school ;-D

Ik heb er nu al zin in...

Aanstaande vrijdag en zaterdag is er bij haar open dag.
Ook ga ik me dan aanmelden voor een beginnerscurus patchwork en quilten. Ik ben natuurlijk al wel zelf hier en daar wat aan het freubelen, maar het lijkt me goed om hier en daar nog zeer veel tips en trucs te leren!
Nu de scholen voor (bijna) al de kinderen weer zijn gestart krijg ik ook weer een beetje ritme en ga ik ook maar weer naar een hele leuke "school". De woensdagavonden worden  dan de quiltschoolavonden, ik kan niet wachten!

Wat ook heel leuk is als tussendoortje is de pincussion SWAP van Jeanet.


De ideetjes borrelen al boven...ik ben benieuwd voor wie ik er een mag gaan maken.
Fijne dag,

Marieke

5 opmerkingen:

Unknown zei

Dag Marieke,

Bedankt voor je berichtje op mijn blog.

Ik zag je emailadres hier niet op je weblog, dus antwoord ik maar even op deze manier.

De Fat Quarter Shop is een fijne en vertrouwde winkel. Ik heb er al verschillende keren iets besteld. Ze leveren vrij snel, binnen een week heb ik het meestal al in huis.
De verzendkosten zijn 13,50 dollar, niet echt goedkoop. Maar de stofjes zijn in Amerika voordeliger dan hier dus omgerekend val de totaal prijs dan wel weer mee.

Succes bij je eerste bestelling!

Groetjes van Ria

Saskia zei

Succes met je 'opleiding'! altijd inspirerend om les te krijgen, en als huiswerk met lapjes te spelen.

mija zei

jou blog bezocht, mooie spulletjes gemaakt;
doei
mija

mija zei

Hey Marieke, dank je voor het bezoek van mijn blog. De stichery-patchwork haalde ik uit het boekje Tea with friends van Bronwyn Hayes. Er staan heel mooie dingen in. Veel plezier. ik ben momenteel nog kousen aan't breien.
doei
mija

Health is Wealth zei

Apna Showroom Baby's Cotton Panties/Bloomers/Underwear (Multicolour, 3-4 Years)-12 Pieces
Apna Showroom Lice and Nits Removal Hair Comb for Women (Multicolour) Designer - fancy - attractive
Apna Showroom Men's and Women's Metal Hair Bands (Black) Combo set of 5 with desent look
Apna Showroom Baby Boys and Girl's Cotton Panty or Underwear (Multicolour, 6-12 Months) Set of 5 Panties Fancy and Designer
Apna Showroom Baby's Cotton Panties/Bloomers/Underwear (Multicolour, 3-4 Years)-12 Pieces
Apna Showroom Plastic Lice Comb Combo for Men and Women (Multicolour) Designer - fancy - attractive
Apna Showroom Baby Girl's Cotton Frock Combo (Multicolour, 1 Year) Designer - Fancy - Attractive
Apna Showroom Baby Sweaters Frock Skirt Dress -18-24 Months (1-2 Years) Pink Skirt Frock with desent Look