woensdag 18 augustus 2010

Au Revoir France

Helaas is de vakantie ook voor mij voorbij. Ruim twee weken een gezellige en leuke tijd gehad op een camping in de Franse Ardeche. Wij waren er met twee gezinnen de enige Nederlanders. Verder waren er allemaal Franse gasten. Dat is ook wel weer eens heel apart. Maar als je dan op een toeristische plek komt waar wel veel Nederlanders zijn dan is dat niet eens zo leuk.
We hebben veel mooie dingen gezien en veel leuke dingen gedaan. Hieronder een kleine impressie.





Natuurlijk een leuke quiltwinkel bezocht.

 Eigenlijk twee maar een er van was definitief gesloten, helaas stonden wij (mijn zus en ik) voor een dichte deur. Ik had de winkels gevonden via deze site en onderstaande lapjes en bandje gescoord.
Veel geknutseld heb ik niet, maar nu ik thuis ben toch gelijk weer wat opgepakt.


Tot de volgende keer,
Marieke

Geen opmerkingen: