maandag 31 mei 2010

Joepie mijn speldenkussen is klaar!!!
Ik vind hem zo leuk, dat had ik niet gedacht!
Mijn quilsteekjes zijn nog niet helemaal perfect, maar oefening baart kunst zal ik maar zeggen.
Ik heb het heel druk op het werk en dan is het heerlijk om even te kunnen ontspannen door een lapje, een draadje en naaldje op te pakken en te handwerken.
Maar ja, de plicht in huis roept ook, koken, wassen, strijken, stoffen en soppen. Help waar haal ik de tijd vandaan...... Het voelt soms als een eeuwige strijd, dus tips zijn welkom!
Maar voor het handwerken maak ik soms ook wel eens tijd.
Hoe doen jullie dat?
Nog een dagje werken en dan weer een heerlijke woensdag  `vrij`....
Marieke

3 opmerkingen:

katrien zei

Heel leuk speldenkussen

Oma de Ruijter zei

Wat een leuk speldenkussen! Die ken ik nog niet. Tenminste wel gezien maar geen patroontje van. Zou je mij die willen mailen?
Je gaat lekker zeg en ook al zo een leuke blog achtergrond. Snap niet hoe je dat doet. Moet maar eens aan het zoeken hoe ik dat blog wat kan opleuken.
Groetjes en tot later.

Jantine zei

Je speldenkussen is leuk geworden, vind de kleuren ook geweldig!
Die tijd? Die zou je het liefst willen kopen, nietwaar? Zelf zorg ik altijd wel dat ik alles bij de hand heb en als ik wat meer tijd heb bereid ik bepaalde dingen voor. En heb ik dan een kwartiertje over, of zit ik bij zwemles of wat dan ook te wachten, dan kan ik wat doen. Mijn naaimachine staat ook altijd in de woonkamer, ondanks dat ik een heuse naaikamer heb... voor die verloren kwartiertjes!