zondag 24 oktober 2010

Blok nr. 4

Het huiswerk is weer af.....De ronde vormen is even wennen, maar met de tips en trucs van de 'juf' is het helemaal mooi geworden. Over blok 3, met de punten was ze ook heel tevreden ;-).

Ik wordt ook steeds blijer met de gekozen stoffen :-D. Het is mooi als het onder je handen iets wordt!!
Volgende week gaan we quilten....ben heel benieuwd want we hebben nog maar 4 blokken gemaakt en het moet uiteindelijk een hele grote quilt worden. Nou, ik denk er nog maar niet over na en laat het maar over me heen komen. Mijn blok is weer klaar!
Het patchen is een heerlijk ontspannen bezigheid!


O ja, mijn speldenkussen / pincussion is klaar. Morgen op de bus. Hij is wel een beetje groot geworden....
(nog geen foto maar die gaat er snel komen. Spelregels he?!)

Groetjes,
Marieke

2 opmerkingen:

Saskia zei

Het zijn mooie blokken geworden. Ben benieuwd naar het quilten straks.

Craftluver zei

Hoi Marieke,
Heb je al een speldenkussen gehad? Wil je me ff mailen als je hem binnen hebt? Mijn weblog is http://craftluv.blogspot.com/
Daar vind je m'n mail adres ook. Staat een beetje raar om hier neer te zetten. Ik had er geen van jou door gekregen.
Groetjes, Marianna Bergkamp