zondag 25 april 2010

kampeerdag(en)

Aangezien wij fanatieke kampeerders zijn , in het bezit van een mooie Randstadtent BigBear en benieuwd naar nieuwe ideeen op kampeergebied zijn we DH en DS (2x) afgelopen zaterdag naar de ANWB-kampeerdagen. Heerlijk weer en veel mooie tenten en kampeerattributen gezien. Nog een knijperrekje gescoord omdat die van ons het vorig jaar had begeven... ja wat wil je met 5 personen handdoeken, washandjes e.d. aan zo n rekje dat vraagt om moeilijkheden. In de auto mijn leesboek van Beverly Lewis uitgelezen...dit boek had mijn prioriteit boven mijn breiwerk en de hexjes. Alhoewel ik dit ook bij me had. Maar wat ik jullie niet onthouden wil is deze foto van de tent van Hollandtent.
Ik liep er op af en dacht ``wat een prachtig stofje.....`` dus zelf ook nog even op deze foto met deze prachtige Kunsttent.

Geen opmerkingen: